Страници

Saturday, February 5, 2011

Три Китари

I








Тази 12-струнна китара е добър вариант за песни с по-богато и звънливо звучене.













II












Учителят ми по класическа китара ме заклейми заради нетрадиционния избор - плитка, изрязана (този тип се нарича "Venetian Cutaway", но има и друг вид, който ще ви покажа по-долу), а и с електричество.
Не е точно "Класическа", и Stagg са известни с нискокачествените си изработки, но я намирам за удобна и притъпено-звучна (налага се сравнително по-честа смяна на струните) китара, и много бързо й свикнах.



В школата ми свърши добра работа за пиесите; широчината и плоскостта на грифа + найлонивите струни допринесоха за това.




Това е произведението, която ме запали по класическата китара (любопитно е да се знае, че е писано за пиано). За пръв път чух част от него в изпълнение от един приятел на рожденния му ден.
Помолих го да ни изсвири нещо класическо и Бум.
Благодарен съм му.




John Williams и музиката му са това, към което всеки музикант трябва да се стреми (мисля по този начин и за другия John Williams).




С моя "Stagg" бях на първото си телевизионно участие




Това е в предаването "Ася в страната на талантите" (Блогът на Ася), което се излъчва всяка събота по 'Пловдивска Обществена Телевизия'. Самата изява беше спонтанна и породена от отсъствието на момиче, което е щяло да свири на акордеон.
Вече свиря "Songbird" по-бавно.

Стана дума преди малко за видовете 'cutaway'.
Пример за Венециански стил на изрязване е моята класическа китара.

Пример за Флорентиски cutaway вижте тук:
























Прелестна Gibson L5 CT, и една от най-красивите китари, които съм виждал.
Quilted Maple + Gibson = Разкошно красив инструмент.

III











Вече е на една година!
Martin D28

Има много красиви неща изсвирени с легендарните китари Martin. Ще ви представя някои тук:




















Приятно слушане!

No comments:

Post a Comment