Страници

Friday, February 11, 2011

I've Got The Wild Man Blues


.. Literally, and it's a fantastic album!


Тhis here is the documentary of the same name:


Read up on it here: to Wikipedia
 It's said to be quite the documentary, and from what I read it features musical gems such as:















В предишен пост се сетих за албума Wild Man Blues, който ми е един от любимите.
Всичките песни са чудесни, нямам друга дума.
Подредбата също играе много важна роля. Ще чуете защо.


1. Lonesome Blues
2. Dippermouth Blues
3. After You've Gone
4. Martha (aka Mazie)
5. Lead Me Savior
6. Swing A Lullaby
7. Last Night on the Back Porch
8. Shake That Thing
9. Yaaka Hula Hickey Dula
10. In the Evening
11. Come On and Stomp, Stomp, Stomp
12. Wild Man Blues (любимата ми)
13. Time Me to Your Apron Strings Again
14. Pappy's B-Flat Blues
15. Hear Me Talkin' To Ya

Качил съм албума в сайт за споделяне на файлове, feel free to download Hot Stuff Right Here
В друг пост ще кача и музика от Jelly Roll Morton, една от най-забележителните фигури в ragtime и ранния джаз.

Ако сте гледали Ще Срещнеш Висок Тъмнокос Непознат Инфо в Уикипедия, то най-вероятно сте забелязали, че музиката е, както често се усеща във филмите на Алън, много добре подбрана.
Този саундтрак ме впечатли, и може да го свалите и чуете от тук: you will meet a tall dark stranger OST


Прочетете и една статия за Уди и неговия бенд тук: theneworleansjazzband








Приятно слушане!
Пожелавам
и за двата албума.

No comments:

Post a Comment